Tuesday, May 18, 2010

SAMBUNG BALIK CERITA LAMA..

Dek kerana terlalu rapat dengan pak guard, mudahla saya and the geng balik lambat masa outing. pak guard akan simpankan buku outing kami..wakaka..kalau tak, confirm nama naik masa perhimpunan..wakaka.. ye lah, bukan senang nak dapat teksi balik. Berebut.. (ceh..alasan..)

Sehari sebelum nak tamat matrik, pak guard dah pesan..ESOK EKAU JALAN TERUS AJO..JANGAN STOP JUMPO EDEN KEK SINI (err..betul ke longhat nogori ni?) NANTI EDEN NANGIS..SODIH..huhu.. tapi bila sampai waktunya, saya minta papa stop kat pondok guard tu.. terpaksa le mendengar jerkahan dia dari jauh..NAPONYO EKAU BERENTI..EDEN DAH POSAN.. sedih melihat airmata pak guard mengalir..agaknye dia dah anggap saya ni macam anak dia sendiri kot..dengan sedih2 tu, saya pun nangis sama. Sempat juga papa ucapkan terima kasih kerana menjaga anaknya yang 'nakal' ini.. itulah kali terakhir saya jumpa dengan beliau.. On the way balik, sempat juga saya singgah ke Istana Menanti. Setahun duduk situ, hampeh betul..sekali pun tak pernah jejak kaki ke situ.. hmm..sebenarnya..apa yang saya nak sampaikan di sini ialah..SAYA RINDU ZAMAN MATRIKULASI SAYA.. huhu..

No comments:

Post a Comment